Kuzum35 😁😁 biz de bir arkadaşlarımızın tavsiyesiyle geçtiğimiz cumartesi gittik ve gerçekten çok memnun kaldık sorduğum bütün sorulara net bir şekilde cevap alabildim ve kesinlikle çok sevecen bir doktor. Kimseyi eleştirmek istemem ama önceki doktorumuz insanı kovar gibi davranıyordu. Bu arada muayene ücretleri SGKlar için 150 sağlık güvencesi olmayanlar için 200tl