ikizlermom Ben yenilerde doğum yaptım eşim bunu sormuş ama kaymakliktan sadece yeşil kartlı ailelere veriliyor o çoklu doğum yardımi demişler bende anlamadım o zaman niye başvurun diyorlar 🤷🏼♀️