Metehann bebeğinizin kusması normal seviyede. reflünüz yoktur büyük ihtimalle. Benim bebeğimin reflüsü var fışkırarak kusar, mide suyu gelir ağzına onu çıkartır, beslenmesinden 1 saat sonra bile olsa. Peynirleşmiş şekilde kusmasına iyi derler sütünüz yarıyor derler ve sadece beslenmeden sonra gaz çıkartırken kusuyormuş bu gayet normal. Biraz daha büyüyüp mide kapakçığı gelişince kesilecektir