ephy bizim doktorumuz önerdi bu mamayı. 30 günlükten beri kullanıyoruz. Bebeğim kilo alamadı. O yüzden doktorumuz verdi. İlk bir iki gün alışma süreci oldu. Kakası ve sindirimi de değişiyor tabii mamaya göre. Ama her mama her bebeğe uymayabiliyor. Biraz daha gözlemleyin bence ama ilk olarak doktorunuza danışın benim fikrim. Şu anda bebeğim 4 aylık. Mama ve anne sütü beraber emiyor.