Anita 9. aydan sonra oğlum resmen ek gıdayı reddetmeye başladı. Şu anda 22 aylık, bazı günler yiyor bazen de sırf memeyle geçiriyor. Asla memeyi kısıtlayamadım. Dogru veya yanlıs olarak hiç düşünmedim, ihtiyacı var ki emiyor diyorum. 18-24 ay arası zaten yenidoğandan fazla emmek istedikleri bir döneme giriyorlar. Eğer yapabilirseniz emmeleri kısıtlamadan siz emzirmeyi teklif edin, ama sabah kahvaltı öncesi değil sonra emzirmeye çalısın. Emdikten sonra kahvaltı etmiyorlar cunku. Ve bol bol dısarıda vakit geçirmeye calısın o zaman daha iyi olabilir. Kolaylıklar dilerim, ben cok uygulayamadım.