Busradb göğüs ucunda süt birikiyor ve çok geliyordur bu yüzden akıtıyorlar bende göğüs ucuyla emziriyorum aventinkiyle . Kendi üstümde onun üstüde genelde süt oluyor hep. Sinirlenip kafasını sallıyor felan o zaman gögüs ucu çıkıyor içindeki süt üstümüze felan geliyor .