Memnunmusunuz kizlar.brnkm oglum yaramaz birisi😄 artik tutarak durar siralamadan geziyor korkum bu sadece.her sey bekliyorum oglumdan .saniyede yapar her seyi.yatakdan durar gezer ay duserse .çok pimprikliyim bu konuda.13 aylik bu arada.uykuda doner firlanir rahatsiz olur diye montessori yatak almayi dusunuyoruz sizden fikir almak istedim.nasil bi fikir sizce.sizler nasil yaptiniz