Damla93 Wommy ben 4. Ayından beri kullanıyorum normal cırtlı bezler gibi oda numaraları boyutları onlar gibi
Sarisey Wommy ben 9.ayimda kullandm. Cikartirken iyi ama giydirirken cok zorlandm zaten altini degisitirirken cok hareketli surekli kalkmak istiyor vs. Benim icin iskenceydi. Ama sakin bi bebekse rahat olabilir
Birkucukeylulmeselesi Damla93 sızdırma vs oluyor mu acaba kızım her büyük abdestinde ya üstüne çıkıyor ya zor yetişiyorum prima olduğu halde
mehtapca06 Wommy ya şöyle çoçuk kakasını yaptıktan sonra arkasındaki tek bantla ne kasar heryerini toplasan bile çırt çırtlı gibi olmuyor koku çıkıyor 😂 ben hazmetmedim ne biliyim 😂