Anne_24 aynı durumdayız. Ben doyunca geri çekiyo ve bi daha emmemek için ağlıyo diye düşünüyorum oyüzden hiç üstüne düşmedim. Çünkü geri verince almıyo ağlıyo. İnatlaşmıyorum ben de . Gündüzleri 1:30 2 saatte bi emiyo. Gece de ilk yattığında 4-5 saat , sonra 2-3 saatte bi uyanıyor kendiliğinden. Emme kuvveti de çoğaldığı için 5-7 dk civarı anca sürüyor. Dk önemli değil. Çişli bezi günde 5-6 taneyse doyuyodur zaten