Canım mama kullananan anneler ,
biberon temizliğini nasıl yapıyorsunuz?
yani kaç günde bir kaynatıyorsunuz?
Sinen kokuyu nasıl gideriyorsunuz?Ciddi anlamda kötü bir koku var ve çok rahasız ediyor.
Kullandığınız temizleme ürünü var mı?
Birde bir biberonu ne kadar kullanıyorsunuz?