Minik2589 Miniksu alerjiye bağlı egzama mi onu bilmek lazım, cunki genel.de öyle oluyor besine bağlı ise o besinleri bulup diyet yapmak lazım…değilse zaten kremlerle bı sure sonra geçecektir.
Minikannesi00 Deletedmom14 öylemi canım ya😏 doktorumuzda havasızlıktan ve cildinin hassas olduğundan böyle kızardığını söyledi . Bakalım bende sevniyordum geçti diye
Deletedmom14 Minikannesi00 büyük kızımda çok olurdu bebekken .büyüyünce anladık ki kuru cilt egzaması ve allerjik astımı varmış. Ev tozuna alerjisi en zoru.besin olsa keseriz biterdi.ama toz heryerde 😨
Miniksu Deletedmom14 ayyy babaannesinin alerjik astımı var inşallah öyle değildir çok zor ya tahmin ediyorum bazen çokta hapşırır ama bilmiyorum tabi
Minikannesi00 Deletedmom14 çok geçmiş olsun 🙏besinde çok zor canım ya bence her türlüsü zor rabbim şifa versin .benm bebeğimn cildide çok kuru işte