eylulelif_ İlk yaptığımda tek çizgiydi 1 saat falan sonra tekrar baktım bu şekildeydi? Acaba ne anlama geliyor kızlar bilen var mı sanki iki çizgi arasında daha fazla mesafe oluyordu hatırladığım kadarıyla ama bu şekilde görünce şaşırdım bi sormak istedim
Biranne00 eylulelif_ Eğer 1 saat sonra çift çizgi çıktıysa dikkate alınmaması gerekiyor canım, ilk yaptığında çıkan sonuç doğru olan ☺️
Edaa eylulelif_ Olmasa hiç çıkmazdı bence bi erken gebelik testi yapın.Ben de gebeliğimi bu şekilde öğrendim,oladabilir olmayadabilir hakkınızda hayırlısı olsun.Haber bekliyoruz 😋
Mucizemveben90 Edaa bnde sizin gibi bu sekılde öğrenenlerdenim çöpe atmıstım sora peşine pecete atarken gördüm 2 test daha yaptım peşine 😀
eylulelif_ Edaa Mucizemveben90 benim de ilk gebeliğim öyle olmuştu kızlar😁 o yüzden zaten bilerek bekleyip tekrar baktım😁 Ama sanki bunda çizgi bi yamuk biraz daha sağ tarafa olması gerekiyordu diye hatırlıyorum
Organiktavuk eylulelif_ ben aynı anda iki test yapmıştım sizin gibi bekleyince çıktı biri çok dağınık ve silikti diğeri de silikti hamileydim
MinikCilek eylulelif_ İlk gördüğün 5 dkdan sonrası önemli değil ama testi bozuk değerlendirirsek eğer gebeliğinin yokluğunuda yanlış göstermiş oluyor yani yeniden yine yine yeniden bi test gerek 😂
HiraDeniz Iki gebeligimide bi sekilde ogrendim…bence hamilesiniz.silik sekilde de olsa ikinci cizgi gorunuyorsa yuksek ihtimalle gebelik var denilir.erken oldugu zaman silik cikiyor.test bozuk gibi gorunmuyor.hakkinizda hayirlisi olsun
Nergis199 eylulelif_ bencede hamilesin. Benimde hemen cikmamisti ikinci çizgi .aynı böle çıkmıştı 1 saat sonra .ve hamileymisim
Purely eylulelif_ valla saatler sonra olan sonucu dikkate almayın diyorlar ama ben oğlumu adetime 7 gün varken kaset teste öğrendim ve o gün daha betam 3.62 ydi. Hemde sabah testi yaptım makina üzerinde bıraktım gece eve döndük eşimle bi baktım hayalet çizgi dedim ya bana banyoda uğradılar ya da bisey var. Hemen erken gebelik testi aldım ve çift çıktı sonra da acile gittim dediğim gibi betam 3.62 çıktı
Emirebru eylulelif_ predıctor alın erken gebelık testı sabah ılk ıdrarla yapın daha sağlıklı sonuc alırsınız adette gecıkme var mı?
eylulelif_ Emirebru Mahinev şu an adet döneminin bitmesi gereken gündeyim kızlar şöyle söyliyim emziriyorum doğumdan sonra 9 ay adet görmedim 9 aydan sonda düzenli olarak adet görmeye başladım hep gününde geldi kızım 16 aylık. korunuyoruz ama şüphelendiğiniz bi durum olmuştu. Ve ilk defa ara kanama yaşadım ben dedim hamileyim heralde 3 gün sürdü bitti ara kanama adet dönemim de 5 gün önceydi ama gelmedi lekeleniyorum sadece şu anda
iraz90 eylulelif_ ilk 5 dk da cikan sonuc dogru oluyor bende yeni yaptim kagidinda yaziyordu 5.dk dan sonra cikan sonucu dikkate almayin gibisinden