bsrapapatya canm biz bizim boyjn altı sırt sac derisinde vardı dokuntu kozarıklık alerjiye gttk hem deri testi hem kan testi yapıldı ıkısındede yunurta sut bugdaya bakıldı ckmadı bsey dokuntuler hala duruyor bebeglk egzamsı dediler aşılarını yaptırdık bugun hatta umarm dahada cogalmaz siz ası yaptrdınzmı ?