Bugdu Benim kızım da öyleydi. 3.5 ay civarında ısrarla dikilip oturmak istiyordu. Doktorumuza sorduk, zaten genel muayenesini ve kalça muayenesini de yapmıştı. Oturmasında hiçbir sıkıntı yok, istediği sürece oturtabilirsiniz dedi. Bebek zaten hazır olduğu şeyi yapmaya çalışıyormuş. Oturtursan kemikleri zarar görür gibi inanışlar bilimsel değil, eski dönemdeki raşitik çocuklardan kaynaklanan bir yanlış anlaşılma dedi.