Mervece_ Sevgili anneler bebeğimin cildinde pötür oötür birşeyler çıktı ve çok kasıyor oğlum sizce nedir siğil mi acaba [![]([url=https://hizliresim.com/8R9UrE][img]https://i.hizliresim.com/8R9UrE.jpg[/img][/url]
iki_prens_annesi_ Canim egzama boyle olmuyor oglumda var ondan biliyorum sigil olabilir bisey isirmista olabilir