Fileee sanırım sultanbeyliği tarafındaydı bi doktor var Şuayip bey yaşlı ve epeyce bilgili benim küçüklüğümde dahi annem götürürmüş en son ıkı sene evvel yeğenimi sünnet için götürmüştük. Anneme sorayım yazarım buraya. Benım cevremde gidipte memnun kalmayan kimse olmadı. İsterseniz deneyin