Her bebek farklı aslında ya arada basıyor ama cogunluk parmak ucunda yürüyor ayakkabı giydirdim onda cok yürümüyor parmak ucunda öyle cıplak ayak gezdiriyorum zaten inşallah düzelir yürütecte cok durdu ordan kalan bir huy belli ama düzelmesi lazımdı artık bıraktım yürüyete koymayı