Alpaslaninannesii benim oğlum doğduktan hemen sonra rahatsızlıkları ortaya çıktı küvezde kaldı ve normal odada fln uzun süre kalmıştı uzunca bir süre banyo yapmayınca havalarda aşırı sıcaktı sıcaktan ve banyo yapmamaktan olmuştu yani doktor da banyo dan dolayı demişti