Seda5959 çok geçmiş olsun öncelikle. Bizim idrar enfeksiyonu değil de bronşiolit oldu 2 aylıkken kaninda yüksek derecede enfeksiyon vardi. 1 hafta hastanede kaldık antibiyotik tedavisi uyguladılar. Bu süreçte kusuyordu, iştahsızlık vardı emziremiyordum, antibiyotik ishal yapti. 500 gram verdi yavrum probiyotik kullandik ishali düzeldi bol bol emzirdim daha yeni toparlıyor.