Ayzmm Meraba kizlar oglum 2 bucuk aylik sut alerjsi cikti basina gelenler nekdr surede atlattiniz??hangi mamayi kullandiniz?😊nasil belirti verdi oglumunki yanik gibi kizariyor egzamaya ceviriyor
doruknaz Ayzmm 17 aylık olduk hala atlatamadık. Süt alerjisini. Cıktte kırmızı dokuntuler,geçmeyen konak, yeşil köpüklü dışkı ve sıddetlı gaz sancıları yola anladık. Aptamil pregomin as kullanıyoruz mama olarak.
Ballikaymakli Ayzmm bizimde egzama var yüzünde neocate kullanıyoruz. Benim bebeğimde de o ay çıkmıştı alerji. Hangi test yaptırdınız kaç çıktı
Ayzmm Ballikaymakli bize aptamil pregomin verdi doktor.Test yapmadi yapsak bipe kucuk oldugu icin negatif cikar dedi kakada mukus ve kizariklik alerji nedeni dedi
Ballikaymakli eymenveuras 3 aylık kilomuz 5250 ydi. 4 aylık kilomuz 5900. Ama pek iştahlı bi bebek değil belki güzel içse 1 kiloyu geçerdi
eymenveuras Ballikaymakli anladım çok teşekkür ederim bizde bugün başladık da bu mamaya benimde bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olucak