Bulutanasi merhaba. Sizi çok iyi anlıyorum benim oğlum da 23 aylık olmak üzere. Günde yarım kase çorba yer ya da yemez. Gerçekten yediremiyorum bir dönem sırf yesin diye video açtım ona alışınca da yememeye başladı şimdi sıfır ekran öyle de yemjyor böyle de 🙄 doktora sordum doktor argivit önerdi ama onu da oğlum beğenip içmedi. Daha sonra arkadaşımın çok ısrarı üzerine nutrigen üzüm çekirdeği aldım eskiye nazaran biraz iyi ama yine yiyor diyenemem. Mesela tüm gün yarım kase çorba yiyen çocuk dün yarım kase çorba ve 3 mücver yedi gibi. Birsuru iştah açıcı kullandım en etkilisi bu oldu..