dnzozkn
hanmlar kızıma bugün doktor enfeksiyondan ötürü şurup ve damla verdi kültür bugün sonuçlandı ve idrar yolu enf cıktı,sizler nasıl geçirdiniz yaşayanlara soruyorum ?10gün sonra gorunecegız tekrar ..sizde de karnına süt girdiği anda aglamaya başladı mı belirti olarak?yahu doktor bana gıda alerjisi deyip hani hicbir test yapmadan süt ve türevlerini kes dedi ee şimdi de bugün enfeksiyon çıktı yavruda acaba sebep enfeksiyonmu?yani gıda alerjisi degl mi ?hep sonradan gelır aklım basıma kadına soramadm ..