20 gunluk bebegim var. Emzirme sirasinda memede uyuyakaliyor. Ben de uykusunu bolmeyeyim diye gazini cikarmadan yatiriyorum. Cunku uyanirsa bir daha uyutmak 4-5 saatimizi aliyor. Siz nasil yapiyorsunuz bebeginiz memede uyursa yine de gazini cikariyor musunuz? Uyku sorununun yaninda gaz problemimiz de var bizim. O yuzden kararsiz kaliyorum.