Reynizz Arkadaşlar Kütahya’da memnun kaldığınız çocuk doktoru varmı Asiye’ye gidiyorduk hiç bakmıyor genel muayene yapmadan kilosuna bakıor boyuna o kadar
Duruminimom Reynizz bende Asiye hanima gidiyorum baska secenegimiz yok kütahyada malesef su cok iyi bi doktor diyeceğimiz bastan onla basladik diye
Prematureannesii Reynizz özlem kara çok iyi bir doktor ben ona götürüyodum ama devlette diye korkuyorum gidemiyoruz zaten doktor yok özelde 2 3 anca