Kizlar 4.5 aylik oğlum var doğduğundan beri seyyar hamağina yatırir işimi yemeğimi yapar hallderdim.. son 1 haftadır kahvalti bile zor yapiyorum hep kucak istiyor almayınca miz mizdan bir başlıyor almadigim müddetçe yükselip aglamaya basliyor.. sanki bisey yapmisiz gibi ağlıyor bide🙄 çok sakin tepkiler veriyorum ama bu işin içindende nasıl cikacagimizi bilmiyoruz.. eşimle şaştık kaldik..