Kızlar merhaba 3 ay 13 günlük bebeğim var 40ından beri hep kabız Tuvaletini asla yapmıyor 3. Günden sonra huzursuzlanmaya bşlıyor uyumuyor emmiyor acile götürüyorum lavman veriyorlar doktora götürdüm kan testi idrar röntgen hepsi yapıldı ve temiz çikti çok şükür şimdi 2 tane kabızlık şurubu verdi 1 haftadır onları kullanıyorum oda bir işe yaramadı kendimde yediğim herşeye dikkat ediyorum varmı başına gelen napabilirim bu konuda?