Ya ben dogdu doğalı yanımda yatiriyorum oda ayırmaktan suan cok korkuyorum ya birsey olursa korkusu oluyor yanımdayken de odun gibi dümdüz yatiyorum yani bi hareket etmesiyle uyanır oldum suan 5 aylik 1,5 yaşında falan ayırmayı düşünüyorum insAllah zorluk cekmem