Esnakdnz Başlıktada dediğim gibi kızlar iyi bi çocuk doktoru var mı.Kayınvalidemlere geldim galiba 2-3 ay burda kalıcaz.Bebeğimin 6 aylık kontrolü için iyi bi doktor var mı önerebileceğiniz Rize merkezde oturuyoruz özel yada devlet fark etmez iyi olsun yeter
Fuathulya Esnakdnz canım bizde eş tayını ıcın geldik rizeye merkezdeyız şar hospitaldaki doktora getirdim kızımı memnun kaldım
KahramanAnne Esnakdnz Şar Hospital hastane olarak berbat olsa da çocuk doktoru olarak getirebileceğiniz en iyi yer😶 YÜCEHAN ALBAYRAK doktorun ismi 😊 AA bu arada devlet hastanesinde acil de çocuk bölümü var aklınızda olsun 👍🏻 Çok büyük bir avantaj
Fuathulya Esnakdnz bugun gittim süper bir doktor gercekten cok memnun kaldım sardakı doktordan daha içten konuşuyor