Merhaba bnm 2 ay 16 gunlük bebeğim var ve KOLİK bir bebek ti ne gece ne gunduz surekli aglardı doğduğundan beri. Bugun ise sabah uyandık evı topladım banyo yaptırdım ve uyudu 2 saatkadar sonraa emzirdım altını değiştirdim biraz mızmızlandı ve ayağımda sallıyorum gerı uyudu ve şimdi 3.kez tekrar uyudu acaba normalemi dönüyor yada bu kadar uyuması normalmi çünkü hiç uyumuyor Du surekli ağlayan bebek bir gundedeğişirmi?