Ozkl-hatice Metehanin_Annesi benimde bebeğim 1 aylık aynı sorunu bende yaşıyorum ya sürekli emmek istiyor ve emerken ağlayıp bırakıyor. Bende emzik veriyorum acaba emzik veriyorum diye mi göğsümü emmeyip bırakıyor diye de düşünüyorum napıcağımı bilmiyorum ilk bebeğim benim de 😔
Metehanin_Annesi Ozkl-hatice emzik bende veriyorum cunku bazen beni emzik niyetine kullanıyor ama onunla alakası yoktur bence. Ikınıp kızsrıyor mu memedeyken veya ayaklarını cekiyor mu? Oyle durumlarda kaldırıp sırtına vurmayı deneyin illaki gaz cıkarır😊
Mrymugur1 Metehanin_Annesi 1 ay daha erken canm benm genelde 40 tan sonra düzene girmeye başlıyorlar benim bebeğim 3 aylık ken düzene soktu kendisini ben bişey yapmadım kendi kendine düzen kurdu gece Gül yatmaya başladı şükğr şuna 6 aylık hala da öyle geceleri güzel ve yatar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Şükür
Edahuma Gaz sancısı varsa gün içerisinde uyumaması normal annesi zamanla sen ona o sana alışacak daha çok minnak
Metehanin_Annesi Ozkl-hatice evet 3 saat ıkınır azıcık bişi cıkarır :( üzülüyorum ama elden bir şey gelmiyor 🥺