Selam kizlar, kizim 1 bucuk hafta önce grip oldu arkasindan öksürük ve ishalde geldi. Ama cok öksürmüyordu, sadece arada gece uyurken simdi nerdeyse hic öksürmüyor, burnuda fazla akmiyor. Dün gece uyurken cok inledi bi baktim yaniyor, hemen atesini ölctüm 39,1 cikti fitil attim. Bu sabah yine 38,8 oldu doktora götürdüm, kani temiz cikti bogazi ve kulaklarinda da birsey yok. Griptendir dedi doktor hic bisey vermeden yolladi. Simdi atesi yine 39 Oldu hemen ilac verdim. Ayni zamanda dis cikariyor 1 tanesi bir hafta önce patladi ikinciside patlamak üzere. Doktorum dis atesi 39 olmaz diyor, cevremdekiler tabii ki doktordan iyi biliyor ve dis o dis diyor. Sizin basiniza geldimi dis atesinin 38i gectigi? Cünkü gribi düzeldi birden nerden cikti bu ates anlam veremiyorjm. Cevaplariniz icin tesekkürler simdiden.