Mommyy70 maşallah canım benim zaten ilk on gün veriyor bebekler yani sonra ki aldığı kiloyla tamamladıysa az değildir çünkü bir süre kilo yavaşlayıp tekrar alabiliyorlar . Doktor size az mı dedi ? Bence tek bir 10 güne takılı kalmayın 1 aylık aldığı değeri önemli