Zeynephazal35 Kızlar 10 günlük olduk hastaneden eve geldik ertesi günü sarılık başladı yarım saatte bir emziriyorum doktor beyaz ışık diyor ebe sarı ışık hangisi doğru biz şuan beyaz ışık kullanıyoruz tecrübeli olanlar yazabilir mi acilll
Mommyy70 Zeynephazal35 ikiside olur diye biliyorum çocuğunuza arada şekerli su icirin sutunz henüz gelmediyse mama verin
Rzgr Zeynephazal35 ben ışık kullanmadim. Ama tek cozum bol bol emzirmek. En cok 1 saatte emzirin. Gece uyandirip saat basi emzirin. Bebeginize şekerli su gibi şeyler asla vermeyin. Gecmis olsun.
Prensinannesii Zeynephazal35 en iyisi güneş cnm direk değil ince bir tülbent ört veya ince perdeyi cama çek bebeği koy önüne bide bol bol emzir
Gokidiles Zeynephazal35 sarılık oranınız yüksek mi? Benim de bebeğimin sarılığı uzun sürmüştü 5 günlükken kanından bakmışlardı 9.7 çıkmıştı sık sık emzirmeye devam demiştş doktorum hattaa 1 aylık olmuştu hala tam geçmemişti ama anne sütüne bağlı uzun sürebilir demişti doktorumuzda . Eğer kanında yüksek çıkmadıysa bol bol emzir şekerli su falan ben hiç vermedim faydasından çok zararı olur ilerki zamanlarda diye
Senemmm11 Zeynephazal35 sakın şekerli su falan vermeyin sadece su verin. Ben Haziran 27de doğum yaptım tabi tam güneş zamanıydı. Hergün 2-3 dk güneşe çıkarıyordum ve saatte bir emziriyordum her emzirmeden sonra da 1-2 çay kaşığı su veriyordum. 3 günde geçti ilerlemedi bile
Annesi_bebisi Zeynephazal35 buğdayı haşlayıp suyunu için ben çok faydasını gördüm bebeğinizi de günde 10 dk falan güneş alan odanız varsa güneşte tutun
Melisamma En iyisi güneş canım birde sık sık emzir uyusa bile uyandır. Tülbent örtme sarı yüzüne geçiyor diyprlar rengi beyaz ışık açık tut kızıma öyle yaptık
Sibeleylul60 Zeynephazal35 bizde az önce test verdik sonuc 11.87 doktor normal iki gun sonra tekrar gel dedi ama stres yapıyorum ne yazik ki birsey olur mu diye 😔😔
portakalll Zeynephazal35 bizimki 26 çıkmıştı ki o kadar da beslemiştik sütüm gelmedi saat başı mama verdik ama yine oldu fetoterapi aldık 10a düştü ama hala vücudu sarı güneşi de denedim örtüyü de hala sık sık emziriyorum gitmedi ama sarılığı tahlilleri de temiz çıktı yani bazen uzun sürüyor 3 ay sürer dedi doktor o yüzden stres yapmayın ilk 10 gün çok önemliymiş 10 günden sonra beyne bir zarar vermiyor demişti doktor yavaş yavaş gider inşallah
Karaoglannesi Zeynephazal35 beyaz ışık içinde mavi ışığı da barındırdığından etkili deniyor gün ışığı almasını Sağlayın
xrtalafx Zeynephazal35 valla canımbenım cocugumda. Sarılıktan yattı ama hıc bır doktor ışık demedı bol bol emzır eger süt azsa mama denıldı 2 saatte bır emzır mama verıyosan 2 bucuk 3 saatte mama var ben beyaz ısık yakıyorum gece yatarken ama onemlı olan bebeğinin beslenmesi uykudada olsa bol bol besle
Agustosbocegi Zeynephazal35 bana herkes beyaz isik demisti farkli farkli ilcelerde ( iki doktor uc ebe) cok tutamadim ama gunesli gunlerdi hergun 10 dk civarinda gunesli oda da guneste uyutuyodum emzirmem bir saati hic bulmadi cocukta bikmisti uyuyamamaktan aksam rengi acildigi fark ediyodum
Limonlusu Zeynephazal35 bol emzirme ve güneş ışığı canım lamba ile olmaz o 😊 kolu bacağı güneş görsün azalacaktır. Geçmiş olsun
Birprensesaannesi Zeynephazal35 merhaba öncelikle geçmiş olsun yeni doğan hemşiresiyim postunuzu görünce cevap vermek istedim hatta şuan nöbetteyim ve sarılık olan bebeklere bakıyorum :) Bebeğinizin sarılık değeri nedir ? Ben sarı ışık diye birşey duymadım bu arada evde tedavi görecekse beyaz ışık olması gerekiyor.
Zeynephazal35 Birprensesaannesi derecesi 11.2 görenler sarı ışık dediler bende beyaz ışık diye biliyordum tecrübesi olanlara sormak istedim, yarım saatte bir emziriyorum güneşe çıkardım bugün biraz geçti gibi gözünde beyaz kısım sarıydı azalmış