Bsrsgt Canim anneler,mama sandalyesi olarak ne önerirsiniz. Eskilerde arattim ama pek bir sey bulamadım. Bütçe için bir sınır yok kullanışlı gelen,terletmeyen bir önerisi olan var mıdır?
Ngngng Bsrsgt ben baby plus almayı düşünüyorum sandalye ve masa olarakta ayrılan 120 civarı. Araştırdığıma göre öyle çok pahalı iyi bi şeye gerek yokmuş ön tablasının çıkarabilir olması 5 nokta emniyet kemeri ayaklarının oynamaması ve en önemli bebek hep dökeceği için hemencecik yıkanabilir olması önemliymiş
Caki34 Ngngng bende baktım ona kuzenlerim önerdi e bebekte 119 lira şuan çok kullanışlı ve hafif dedi kademeli olanlar ve ayarlanır olanlardan alcaktım arkadaşım alma dedi çok ağır taşıması hiç pratik değil kaldırdık ucuzlardan aldık daha iyi dedi,birde ikea antilop çok kullanan var ikisi arasında kaldım bende şuan
Ngngng Caki34 aynen diğerleri ağır kullanışsız diyorlar. Ikeayı da duydum ama ayak koyma yeri yok ayakları sallanıyır bebeğin diye tercih etmeyeceğim bir de baby plusun masa olarak ayrılması daha iyi geldi bana aktivite masası olarakta kullanır diye düşündüm. Bir şeyi almak değilde her kullanım için farklı bir şey almak evde baya yük oluşturuyor o yüzden fonksiyonel olması çok önemli benim için
Caki34 Ngngng valla ünlüler de bile gördüm ikea kullanıyor çoğu demekki memnunlar oyuzden kararsız kaldım kare ya tam kaplıyor sanki birde o var ama dediginiz gibi masa olması güzel zaten babyplus da rahatmış baya kullananlar bizzat memnun
ertugrulbey19 Merhaba bizim mama sandalyemiz kraft snack. Kuzenim e bebekte çalışıyor onun önerisiyle aldık bebek çok hareketli olsa bile devrilmez demişti. Sağlamlık konusunda memnunum fakat sandalyesinde tepsisine yakın bir çıkıntısı var bebek çok yaklaşamıyor tepsiye onun dışında memnunum. Anneannemizde de bu herkeste olan mama sandalyesinden var yine ebebekten o da iyi sayılır. Yani çok pahalı bir şeye gerek yok aslında.