SertapHilal Bebeğim 2,5 aylık olacak. 2-3 kez anca kullanmışızdır. Annem yapmıştı almayacaktım ben. Bence gerekli değil. Uyuyacağı zaman beşiğine yatırıyorum hep. İş yaparken pusetine koyup yanıma alıyorum. Oda da otururken de altına battaniyesini serip üstüne koyuyorum. Şimdi çok uyanık kalmıyorlar. Büyüyünce de sığmayacaklar zaten.