Bebeğim ishal oldu Kızlar ne yapmalıyım
tosbikannesiii kaç aylık acaba ve kaçtane bezinde ishal var
Edahuma 3 olacak dünden beri bu 3.ve kokuyor
Normal korkulacak birşey yok sütün yagliysa ondan kaunaklanıyor
Bir gunde 4 u gecerse ishal ozaman sıkınti var demektir
Edahuma ne gibi bir sıkıntı canım
tosbikannesiii bagarsak enfeksiyonu gibi yada anne sütüne alerjisi olabilir
Edahuma yaa Allah korusu
tosbikannesiii amin tüm bebekleri korusun inşAllah