meryemkisa Kızlar bebek bezinde bu markayı kullanan var mı e bebekte ne zaman gitsem 3 no hiç görmedim acaba bitmiş mi oluyor yoksa yok mu olmaması imkansız herhalde 2 no baya sıkıyo bi üste geçmemiz lazım 3 no hiç görmüyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
YavuzSelim meryemkisa ben kullanıyorum. 3 numaralar koli halinde oluyor 100 lük paket. Reyonda olmuyor. Sorarsanız yerini gösterirler 😊
Asli26 meryemkisa bebeğiniz ne kadarlık acaba küçük geliyor bizim de yenidoğan 1 numara küçük geldi de merak ettim
crnfth meryemkisa bende hepsiburadadan aldım 3 numarasını arkadaşın dediği gibi 100lü koli halinde geldi
Hnfth meryemkisa kızlar bu bezden memnun musunuz 3aylık olacak bebeğim ilk başta prima aldım pişik yaptı sleepy aldım yeri çok sert geldi bir kez molfix kullandım iyi gibiydi ama emin olamadım en iyisi diye premium care aldım oda poposuna falan yapışıyor pamuk pamuk oluyor onuda sevmedim baby me öneriyor musunuz
meryemkisa Asli26 benimki 3 ay 9 günlük tam biz 1 no dan ikiye çok çabuk geçtik ama 2 noyu bayadır kullanıyoruz şimdi 3e geçicez
Aysecendeoglu44 Bende kullanıyorum 3 numarası var her gitmemde buldum fiyatına göre güzel bir bez memnunuz❤️
meryemkisa Hnfth mükemmel bu postu açtığımdan beri kullanıyoruz ben de prima ve sleppy kullandım ama bu çok güzel şuan devam tavsiye ederiz
Hnfth meryemkisa meryemkisa teşekkr ederim nede sen denicem şuan 30tane falan premium care var 3numara kullanıyoruz bir buçuk aydır 3aylık oldu bebeğim acaba 4numara mı alsam diğer bezlere göre 3numara boyutu nasıl
NNeslihaNN Hnfth ben kullanıyorum bebeginin kilosu kaç 4 numara 7 kilodan başlıyor🙂ben mesela 3 kullanıyorum