Merhaba kızlar,
kızım 17 aylık, sokakta gördüğü, teyzesinde olan kısaca bütün kedilere aşıktı. Koşup hayvanları öpüyordu. Bırakmak istemiyordu. Eşimde bu kadar seviyor diyerek gidip kedi almış. Ama kediye işkence yapıyor bildiğiniz. Kuyruğunu çekiyor, tekme atıyor, tüylerinden tutup havaya kaldırıyor. Ben kızım yapma dedikçe daha çok yapıyor. Kardeşimizi sevmemiz lazım ağlıyor bak diyorum. Hiç umursamıyor. Neden böyle yapıyor, ne yapmalıyım, neden şiddet eğilimi var. Biz daha kızımıza sesimizi bile yükseltmedik. Çok üzgünüm ne yapmalıyım? !