Peki birşey daha danışabilir miyim size arkadaşlar televizyon konusunda neler yapıyorsunuz bir eğitimci olarak 2 yaşa kadar tv izletilmemesi gerektiğini biliyorum ama şimdi bebeğimle evdeyiz ben illaki tv açıyorum ve o açık oldugunu gördüğü anda sürekli bakıyor tersini çeviriyorum yine bakmak için uğraşıyor siz neler yapıyorsunuz