Ghamza Kızım 8 aylık bi kaç gündür huzursuz uyku düzeni değişti sürekli ısırma isteği pişik oluyor çokta asabi hep değişti diş mi çıkarıcak acaba ?
Zeyyy Ghamza bizimde oyleydi gece uykuları fena gündüz sürekli ağladı doktor diş yok dedi 1 ay sonra başka doktor dışı yakın dedi ve diş cıktı 1aydan fazla sürdü durumlar ama bi hafta aşırı pisik ishal salya artışı oldu
Oslemm Ghamza hımm belirtiler diş gibi ama takip edip siz yine de bizim de öleydi İnan’ını o kadar huzursuz iştahsız asabi bi bebek oldu şimdi daha iyiyiz ama 🤗