Anneler öncelikle herkese merhaba bir konuda büyük sorun yaşıyorum ne yapsam aşamadık sorunu bebeğim 22 Ağustosta doğdu kanında enfeksiyon çıkınca 1 hafta küvezde kaldı bende süt sağıp götürdüm günde 2 kerede emzirdim herneyse sonra evimize geldik kızım çok güzel şekilde emiyordu bir sorun yoktu taki pazar gününe kadar ne olduğunu bilmiyorum birden memeyi tutamamaya başladı ağzının ucunca duruyor emmeye çalışıyor kayıyor tam çekemiyor göğsümü bende sağıp biberonla vermez zorunda kaldım iki gündür dün doktora götürdük kan idrar tahlili yaptı bir sorunu yok dedi başka bişeye bakmadı sizce sorun ne bilen başına gelen var mı ne yapmalıyım 😔