Esdoel 20 tane dişi olması gerekir tüm süt dişlerini çıkarmış olmalı o kararmalarda normal kan ilacı içmesine gerek yok 3 yaşındaki bir çocuk herşeyi yiyor artık yediği şeyler dişlerinde leke yapıyor herkeste yapar düzenli fırçalanması gerekiyor zaten 3 yaşından itibaren günde iki kere fırçalanması gerek çıkmayan lekeleri de siz evde çıkaramazsınız diş hekimine gitmeniz lazım onların yüksek hızda dönen fırçaları var onunla çıkar karbonatla fırçalayanları duydum burda sakın öle bişey yapmayın karbonat diş minesini çizer ve daha çok lekelenmesine sebep olur şu zamanda da diş hekimine gitmenizi tavsiye etmem virüs için büyük risk oyüzden erteleyin bir zararı yok o kararmaların sadece estetik olarak kötü görünür