eymenkerem 1 hafta önce gribal enfeksiyon vardı boğazı da kızarmış demişti iyiydi biraz 2 gündür de ateşi çıktı çok huzursuzdu emmekte istemiyo canı acıyo dünde hastaneye gittik enfeksiyon kanında yüksek çıktı antibiyotik verdi idaresi da kokuyo onun sonucu da bir gün sonra çıkıcak doktor bi 4 gün bekleyelim cuma gel dedi inşallah çabuk geçer