Edahuma Selam kizlar benim bebegim dogdugundan itibaren duz yatiyordu şuan 5 aylik sag sola yatiriyorum fakat ama kafasının arkası düz ne yapmalıyım yastıkta yatıran varmı acaba
demirboy Edahuma ben hep sağ sol yatırmıştım çok güzeldi kafası ama 4 ten sonra kendi dönmeye başlayınca bozuldu arkası düzleşti dr a sordum düzelir o demişti. Şimdi 8.5 aylık düzeldi
Merveerdol 2 yasına kadar yastık önerilmiyor diye duymustum omirilik gelişimini etkiliyormuş hatta dünde ingde bununla ilğili ğaylaşım okudum benim henüz 1buçuk aylık canım devamlı çeviriyorum sag sol düz
Edahuma Merveerdol bende kulanmıyorum 5 aydır da kullanmadm duz sag sola çeviriyordum ama o düz yatmayı seçincr kafamız düz oldu
Zeynepmirac Benim ki 2aylık uzun süre bi tarafına hiç yatırmadım düz zeminde sağ sol düz yatırdım kafası şuan çok düzgün . Geceleri sağ yada sol yatıyor gündüzleri yastıkta düz yatırıyorum
yaseminligunler BizDe de aynı dert malesef 3 aylık hep sırt üstü yatıyor yan yatmayı sevmyor bizimde kafa yapısında bozulma var napcamı bilmiyorum ilerleyen zamanlarda kendi kendine dönmeye başlayınca düzelir diye umut eidyorum
Gunes55 yaseminligunler 3 ay 18 gunluk yeni yeni bi tarafina donmeye basladi diger tarafa donme guncellemesi daha gelmedi😀 bende bi umit duzelir diye bekliyorum. Insallah duzelir yaaa erkek cocugu bi de. Kiz olsa sacla falan kapanir diyecem ama oyle bi sansi da yok
demirboy Gunes55 çok şükür düzeldi ama ben ilk aylar dediğim gibi hep sağ sol yaptım düzenli. Arkasına da küçük alt açmanın yastığını koyuyordum. 4 gibi bozuldu düzleşti şimdi 8.5 aylık gayet yuvarlak