Merhaba
dün spiral taktırdım bi süre sonra sağ bacağım da ve dizimde şiddetli sızı olmaya başladı devlet hastanesi olduğu için doktorun numarası yok hastane bayağı uzak gidemiyorum da o yüzden . sizin başınıza geldi mi spiral le alakalı bişey midir ?