MervEslinArden 3 aylık olduk diş yerlerimiz kaşınıyor salyamız akıyor vs eczaneye gidip bunları söyledim ‘DENTİNOX’ diye bir jel verdi günde 2 3 defa uygulayabileceğimi söyledi kullanan varmı aranızda?