Tazeanne38 ben şarkı veyahut ezgi felan söylüyorum, söylemesi ayıp sesimde güzel sayılır, çok hoşuna gidiyor . Çiğlik atıyor. Konuşuyorum bol bol. Evin eşyalarını tanıtıyorum. Dönence var orda biraz takılıyor. Şuan 4.ayina girdi . Artık ses çıkaran çıngırak la felan oynuyoruz biraz .