Elif-Liya Arkadaşlar aslında dolapta boşu boşuna kalsın istemiyorum kızımda süt proteine alerji var bu mama dan denedik içmiyo bu yüzden farklu marka denicez eğer kullan varsa makul fıyatta mamayı verebilirim.
NurCelik 2lokummannesiii raporu bitenler alamıyor maalesef bende birkaç kere ücretle Trendyoldan aldım olabiliyor böyle şeyler bilseydim alırdım uyguna ama alerjimiz bitmek üzere o yüzden emziriyorum sadece
Elif-Liya 2lokummannesiii aslında bende ilk kutuya para verdim sonra raporla geri kalanını aldık.. Ama kızım sonra ağzına sürmedi asla aklımda fiyat karşılığında vermek yoktu bunu belirtmek isterim ama bu aynı konuda 2 inci postum dedikleri bir miktar karşılığında vermek lazımmış bende diyorum belki bu mamayı kullanan biri varsa verim yoksa satıp illa para alım gibi bir derdim yok. Belki birine yardımım dokunur ☺️
2lokummannesiii NurCelik ah canım öyle yazsan elbet sana verecek çıkardı. Oğlum artık büyüdü pek içmiyor ama raporlu olduğu için söylemem şarttı ücretli satılmaz diye.
Elif-Liya 2lokummannesiii inşallah yokda boşu boşuna evde duruyo kullanmıyorum belki birinin ihtiyacı vardır diye düşündüm bu zamanda 215 tl ye biz aldık belki daha pahalı oldu bilmiyorum ama o kadar para verilmez bence
Elif-Liya Kifayet biz 1 ay önce 215 TL aldık biraz önce arkadaşa da yazdım bu uygulamada ücret belirtmek lazımmış yoksa kesinlikle amacım para kazanmak için satmak değil kullanmadığım mamayı elimde tutmak istemiyorum ondan
Kifayet Elif-Liya anladım canım ne demek istediğini 😊 bizde bu mamayı kullanıyoruz artık ek gıdaya geçtik bebeğim çok içmiyor eczane tekrar götürsem alırlarmı acaba
Elif-Liya Kifayet sorduk almıyorlar ssk dan parası alındı diye öyle dediler etrafta kullan varsa verin dediler sadece