Bnrpnr Kızlar, doğduğundan beri göz kanalları tikanik. 3 aya yaklaştık, açılmadı. Capaklanmasi da var. Doktor masaj yapin diyor. Elimizden geldigince yapiyoruz. Iki tane da goz damlasi bitirdik. Var mı aynı durumda olan?
Alyaveannesi Bnrpnr canim sorun etme doktor 1 yasına kadar normal her bebekte olabiliyor diyor bizimde oyle geciyo masajla ve çayla siliyorum ama bi ii hafta sonra bi daha Oluyo doktor normal dedi
EsraEfee Benim bebegiminde goz kanali tikanikligi vardi. 2 aylikken gecti. Hergun 3 kere masaj yaptim. Damla bizede verildi.ama acik soyleyim duzenli kullanamadim. Ama hergun masaj yaptim. 2 aylikken gecti
Bnrpnr EsraEfee çok güzel, maalesef bizim daha açılamadı. Çapaklanma da devam ediyor. Gerçi basa göre daha az ama ara ara oluyor.