Deletedmom16 Kızlar bebeğimin boynunun altı kıpkrımızı tahriş olmus neden olmus olabilir gıdısı var acaba havamı almıyor ne iyi gelır 🤔
Gzmczr Deletedmom16 benim oğlumda biraz tombiş gıdısı var bu havalarda oluyor öyle boynunu tam kapatıcak kıyafetler tercih etme bide zeytinyağı temiz bir bezle silersen 1,2 güne düzelir onu da huzursuz etmez 🙏
Deletedmom413 Deletedmom16 Sicaklamis terlemisse pismistir canim pisik kremi sür. Banyo yaptirinca boynunu ve kivrim bolgelerini iyi kurulamazsanda pisik olur.
Minikannesi00 Deletedmom16 benm bebişte öyleydi kulağınn arkası bile kızarıktı doktor krem verdi bi sürmeyle bembeyaz oldu geçti . Evde ne sürdüysem çare olmamıştı
Nisaakan Deletedmom16 canım havalar çok sıcak benim oğlumdada nokta nokta isilik gibi oluyor sudacrem sürüyorum ertesi güne geçiyor
MervEslinArden Deletedmom16 benim tostos kızımın da öyle oluyor yıkıyorum sonra sudocream sürüyorum faydasını da gördüm